Rabu, November 11, 2009

DRAMA SEBABAK : Cakap siang pandang-pandang

Adegan berlaku di dalam sebuah restoren.














Pakcik : Eh.. pandai dia senyum (merujuk kepada Wa'idz)

Ummi Wa'idz hanya senyum kepada Pakcik.

Pakcik : Anak jaga?
Ummi Wa'idz : Tak
Pakcik : Abis? Anak siapa?
Ummi Wa'idz : Anak saya.
Pakcik : Betul ke? Kenapa hitam?

Ummi Wa'idz senyap. Kebetulan aku pun sampai.

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

He he he .. Sabo la .. Nak buat camana, pakcik tu tak nampak kau dkt sana, kalau dia nampak sure tak tanya dah .. :D

-Razman-

elmaaniq berkata...

RAZMAN,
haha. aku tak kesah pun. memang dah dari kecik aku macam ni.
:)

ayobkelubi berkata...

walid, yg penting walid didik waidz dgn hati yg putih.

selamat ulang tahun bang!.

apsal blogger yg jadi bapak ni semua hitam aje, sama macam liepan. hehehe

elmaaniq berkata...

AYOB,
InsyaALLAH & terima kasih.

Kebetulan la tu.. aku pun dah lama tak berblog. bila dah kembali berblog, saja tukar layout. tengoklah nanti, nak tukar warna lain pula.

bayan berkata...

Haih....apapun, sensitiviti kena jaga. Pakcik itu, harus belajar beradab ketika bicara.

bayan berkata...

Hitam itu menawan. Kedua-dua blogmas saya juga warna hitam.

Warna hitam padan dengan gambar dan ia menaikkan seri gambar.

Jangan tukarlah.

elmaaniq berkata...

BAYAN,
Kadang-kadang, orang menjaga sensitiviti tak kena tempat, kan?

:) ok tak jadi tukar layout.

Pyanhabib berkata...

selamat hari raya haji!

Saudagar Mimpi ... berkata...

Salam,
Mulut manusia mmg suka berkata-kata. Apa pun hitam atau putih bukan ukuran kejayaan dan keimanan.

Selamat Hari Lahir Saudara.

elmaaniq berkata...

BRO PYAN,
Selamat Hari Raya Korban. Hehe. Sorry terlambat wish. :(

BRO SAUDAGAR,
Tu le pasal. Cuma kadang-kadang hati juga mudah terguris.

Terima kasih di atas ucapan.

dugongsenyum berkata...

hitam2 si tampok manggis, walau hitam dipandang manis :)

elmaaniq berkata...

BASRI,
:) segan