aku mula diterima kerja sebagai executive account dan admin. priority buat akaun dan buat keje admin sikit sikit.
lepas aku kena jadi despatch kene pi runner sana sini sebab aku je pakai motor kat opis ni.. pakai motor cepat sampai. takpe boleh claim duit minyak!
kena hantar bos pi airport! takde sape yang free.. tapi aku yang paling kurang keje. yang lain nak kena siapkan keje - urgent. aku sekarang dah jadi driver. tak boleh claim minyak sebab bos yg bayar duit minyak. tapi aku boleh claim mileage.
apa skop kerja utk seorang executive account dan admin? aku tak sure.. tapi jawatan aku dalam company mungkin general clerk. aku rasa jawatan ni lebih sesuai untuk aku. sebab segala-galanya aku yang buat.
lepas cuti raya, masuk keje balik. time tu ramai nak buat open house. so, bos aku tak terkecuali.... tapi aku yang kena uruskan jemputan tetamu dan urusan khemah dan kerusi meja. awal-awal pagi aku dah kena datang rumah bos untuk arrange & settlekan hal khemah dan kerusi meja. oh.. sekarang aku bukan lagi general clerk... tapi general worker
Gaji? tetap sama... macam gaji yang mula-mula..
sempena tahun baru ni, dah ada projek baru... bos aku buka food court. ada project baru, ada jawatan baru? betul! memang ada jawatan baru untuk aku. aku dilantik jadi operation manager untuk food court tu, tapi jawatan lain masih di pegang. kerja-kerja dulu tetap kena buat!
lepas ni apa pula jawatan aku?
...HAMBA ABDI sampai mati!!
Sabtu, Januari 01, 2005
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
Tiada ulasan:
Catat Ulasan