Jumaat, Disember 03, 2004

aligupit

rasullullah wafat sama tarikh dengan tarikh lahirnya.

semalam aku juga nyaris mati pada tarikh ulang tahun kelahiran. nyaris mati ketika menunggang motorsikal untuk pulang ke rumah.

bukan sebab mabuk minum arak
bukan sebab mengantuk tak cukup tidur
bukan sebab guna telefon bimbit sewaktu memandu
bukan sebab aku bawa laju atau membahayakan
bukan sebab orang lain bawa laju dan langgar aku

tapi sebab aku leka tengok orang!
bukan tengok awek atau amoi seksi
bukan tengok selebriti
bukan tengok orang pelik
bukan tengok org yang macam kenal tapi lupa kat mana
bukan tengok orang yang menyapa aku

tapi dua mat rempit berpelukan atas motor! celaka bangsat!
kalau bohsia peluk mat rempit normal

kalau jenis lelaki lembut pun jijik nak tengok, inikan pulak mat rempit yang lagaknya lelaki normal.
peluk gila rapat sampai boleh naik tiga orang sambil gelak-gelak mesra.

nak pengsan aku! nyaris tak jatuh

Tiada ulasan: