Isnin, Januari 02, 2006

...meransang semangat...

Buat kali pertamanya aku join Gathering Gengjurnal pada tahun ini.

Image hosted by Photobucket.com

Sebelum ni, aku join aktiviti Gengjurnal ni cuma Diablog & Lantit saja. Dan tak banyak yang aku tahu pasal Gengjurnal.

ps kepada Cik Easy - "Ini bukan alasan untuk menidakkan kelayakan untuk aku menang, haha. Nak buat 'test' tu tahun depan je la yek"

Dalam Gathering tu, aku menang anugerah yang dicalonkan. Entri 'Book-smart or street-smart' telah memenangkan aku dalam katagori 'Entri terbaik : meransang intelek'.

Aku tak pasti apakah entri ini benar-benar meransang intelek para pembaca atau tidak. Tapi yang aku pasti, ia benar-benar meransang semangat aku untuk terus menulis. Tidak hanya membataskan dalam penulisan blog saja.

ps kepada Basri & Attokz - "Juga terkesan dari perjumpaan kita dengan Fathi Aris & Hasmi Hashim."

Kesempatan ini, aku ingin nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada Amyz sebab sudi hantar aku balik ke rumah dengan selamat, lepas habis majlis Gathering tu.

Juga kepada pembaca-pembaca semua!

Tambahan : Dalam sisipan Berita Harian - Ikon

Tiada ulasan: