Isnin, Oktober 30, 2006

Lagu Raya Yang Paling Saya Ingat

Hari raya
Hari yang mulia
Penuh bererti kepada kita

Tua, muda
Miskin dan kaya
Menyambutnya dengan gembira

Berhati-hati di jalanraya
Semoga anda selamat tiba
Ucapan Selamat Hari Raya
Dari Eon untuk semua

Ucapan Selamat Hari Raya
Dari EON untuk semua...


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN

7 ulasan:

el-Maaniq berkata...

dah seminggu raya baru nak pos? haha.

anyway selamat berpuasa enam hari di bulan syawal.

yang wajib ganti tu.. gantilah sekarang. jgn tunggu last-last minit pulak nanti.

INDERA KENCANA berkata...

Ni lagu Raja Ema ni.. hehehehe..

kingbinjai berkata...

ya ya anda mampu mengubahnya. ha ha

Op berkata...

haha aku pun ingat lagi lagu raya eon ni
mmg sedap pun

pnin berkata...

bukti iklan di televisyen memberi impak yang lebih besar berbanding
drama televisyen hehe

tuan tanah berkata...

pnin,
apa khabar kau?

ati nak kahwin nanti, kau pergi?

pnin berkata...

insyaAllah kalau ada kelapangan aku akan pergi... tapi aku ada jemputan lain hari tu. kau ada kat m'sia ke? bagi aku no tepon kalau ya okeh?