Rabu, November 08, 2006

DRAMA SEBABAK : cinta raga atau jiwa?

Set : Majlis 'Open House' Eidulfitri

Awek : makan lah. biskut ni mak yang buat.
Balak : yang mana satu yang awak buat?
Awek : saya tak reti buat biskut, cuma saya reti makan je.
Balak : awak setakat reti je, saya pulak pakar makan.
Awek : hihi. apa la awak ni. sebab tu yang awak gemuk
Balak : awak tak suka?
Awek : isskk.. saya sayangkan awak..

5 ulasan:

kingbinjai berkata...

ooo ooo bunga bunga cinta

esis berkata...

ceh karat

Jiwa Rasa berkata...

Iskk... Geli geleman pulak, bila baca entri ni.. he he

el-Maaniq berkata...

KEPADA YG BERKENAAN
bukan berdasarkan kisah benar yang aku sendiri alami. betul!

JIWA RASA
bro, apsal geli?
hehe. nasib baik saya tak tambah macam-macam lagi, sebab saya sendiri pun geli. hehe

rasso berkata...

ehehe... biskut apa tu.. hahaha